Glassmykker Anne R.

Glassmykker laget for hånd, i Bergen, og selges på Borkenes i Troms. Alt er Nikkelfrie og ALLE smykkene her er til salgs (med forbehold, de kan være solgt i mellomtiden). Vi har Ørepynt, armbånd, ringer, smykker til barn og voksne, nåler, øreklips. Mansjett knapper til herrene. Noen ferdige sett har vi. Men vi kan sette i sammen et sett med både ring og ørepynt hvis ønskelig. MYE UTENOM DET VANLIGE: ENJOY!

torsdag, desember 15, 2005

SMYKKER?? GAVER?

HEI HEI!

Jeg selger smykker til alle som er interressert. Tanta til kjæresten min lager masse flotte glassmykker! Og denne siden vil jeg bruke å legge ut bilder av smykkene som Dere kan få en preview.

RING MEG SÅ KAN JEG KOMME HJEM TIL DERE Å VISE FREM DE SMYKKENE JEG HAR=) Eller skriv inn en kommentar her på hvilken epost adr. Så kontakter jeg Dere.

PRISER:

Alle smykkene koster enkeltvis; 150 kr .
Men sett
ene (med ring + ring el. øredobber) koster; 275 kr.
Smykker som ligger i eske koster litt mer; 175 kr.

Ringer/ørebobber(par)/Nåler/mobilsmykker koster; 100 kr stk.
Armbånd koster; 250 kr.
Armbåndene er utrolig bra laget. Og mye
arbeid bak.